۲۰
 
پیام پادشاه عربستان به مناسبت ماه رمضان
تاریخ انتشار : جمعه ۲۹ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۰۰:۲۰
ملک سلمان بن عبد العزیز، بیانیه ای به مناسبت آغاز ماه مبارک رمضان صادر کرد.
به گزارش ایران اسلامی، ملک سلمان بن عبد العزیز، بیانیه ای به مناسبت آغاز ماه مبارک رمضان صادر کرد.

در متن این بیانیه آمده است:

ماه مبارک رمضان که خداوند آن را ماه خیر و برکت قرار داد، آغاز شد تا ما را غرق در رحمت و مغفرت کند، از آتش جهنم برهاند و در جان های ما معانی همدردی و دل رحمی را زنده کند. ما همچون رسول خدا که درود خاوند بر او باد با بشارت و سرور از این ماه کریم استقبال می کنیم، چرا که او یاران خود را به فرا رسیدن این ماه بشارت می داد و به آن ها تبریک می گفت.

این ماه کریم درس های بزرگی به ما می آموزد که با چشم آن ها را می بینیم با بصیرت احساس می کنیم.

برادران مسلمانم:

ماه رمضان ماه استراحت و آسودگی نیست، این ماه آکنده از فضیلت ها است که باید توان را برای انجام اعمال خیر از روزه گرفته تا کارهای خیرخواهانه بسیج کرد. از جمله آن ها عمل انسان مسلمان به واجباتش به طور کامل و حسن رفتار با کسانی است که به او مراجعه می کنند یا با آن ها تعامل می کند.

دین ما دین محبت، مهربانی و تسامح است و پیامش رحمتی برای جهانیان نازل شد. راه دین ما راه خیر، صلاح و سازندگی و روش آن میانه روی، گفت وگو و الفت است، گردهم می آورد و تفرقه ایجاد نمی کند و خشونت و تروریسم را محکوم می کند.

این ماه کریم با معانی بلندش جان های ما را بر می انگیزد تا به این الگوها، ارزش ها و اهداف والا پایبند باشیم.

بر این پایه، پادشاهی عربی سعودی که شرف خدمتگذاری به حرمین شریفین و زائرانشان را دارد، همواره وظیفه خود را در دفاع از این دین و تلاش برای خدمت به منافع عامه مسلمانان، درک می کند.

از این رو پادشاهی عربی سعودی از زمان تاسیسش توسط ملک عبد العزیز بن عبد رحمن آل سعود -که رحمت خداوند بر او باد- مسئولیت نشر میانه روی در دین، ایستادگی در کنار مظلومان ستمدیده و یاری رساندن به آسیب دیدگان در سرتاسر زمین را بر عهده گرفت از آن جهت که به پیوند برادری و انسانیت ایمان دارد و جز رضایت خداوند را از آن خواستار نیست.

برادران و خواهران:

به حول و قوه الهی ما به مسیر خود در دور کردن کشور و شهروندانمان از فتنه ها، نا آرامی ها و تنش های فرقه ای ادامه می دهیم و بر مخالفت قاطع خود با دسته بندی های مذهبی و فرقه ای تاکید می کنیم چرا که خطرهای آن را بر همبستگی ملی در کشورمان درک می کنیم. همچنین بر اعتماد بی حد و مرز خود به شهروند سعودی تاکید می کنیم و در برابر مقصران در برابر آن کوتاه نخواهیم آمد از این رو هر کس در صدد ضربه زدن به امنیت و ارزش های دینی و ملی ما باشد، مجازات خواهد شد.

خداوند را سپاس می گوییم که این ماه کریم را فرا رساند و از او می خواهیم تا در روزه داری و عمل به واجبات یاری مان رساند و کشور ما و جهان اسلام را از همه شر ها و فتنه ها مصون دارد که او شنونده و اجابت کننده است.

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته
کد مطلب: 35848
مرجع : خبرآنلاین
 


 
 
۱۳۹۴-۰۳-۲۹ ۱۰:۳۱:۰۷
فرقی بین یزید و پادشاه عربستان وجود ندارد منتها یزید با زر و زور مردم را می فریفت اما خاندان سعودی این شعور را هم ندارند و فقط به زور متوسل می شوند. خطاب به پادشاه عربستان باید بگوییم: نوکر آمریکا و اسراییل کسی فریب حرفهای دروغ تو را نمی خورد . خر خودتی و حامیان جنایتکارت . (1245)
 
قربان
۱۳۹۴-۰۳-۳۰ ۰۵:۴۹:۲۶
پادشاه ظالم و ستمگر ملت یمن و سوریه را به خاک و خون کشیده حتی در ماه حرام به مسلمانان حمله میکند ادعای مسلمانی می کند .... (1250)
 
عبد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴-۰۳-۳۰ ۰۶:۱۰:۴۱
درست میگه و معلوم اسلام را می شناسد ولی چرا در عمل اینهمه کشتار کور داعش و تکفیری را حمایت مالی میکنند و جدیدا این همه بمب باران یمن.... اینجا فاصله علم تا عمل دیده می شود (1251)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴-۰۳-۳۰ ۰۷:۵۳:۲۳
گور پدرشون وهابی های کثیف (1252)
 
سید محمد
۱۳۹۴-۰۳-۳۰ ۰۸:۳۹:۴۲
عجببببببببببببببببببببببببببب!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (1253)
 
ممقلی
۱۳۹۴-۰۳-۳۰ ۰۸:۴۲:۳۸
... مردک تو که دستت به خون زنان وکودکان بی دفاع یمنی آغشته است دم از محبت و دین داری می زنی خودت را مسخره کرده ای یا مردم عربستان وجهان اسلام را تورا چه به دین؟! از روزی که با کفش وارد خانه خدا شدی وبا کفش نماز خواندی تمام مسلمانان متوجه شدند که تو چقدر بااسلام و مسلمانی آشنایی داری؟؟!!!باز هم تاکید می کنم .... (1254)
 
لذم
۱۳۹۴-۰۳-۳۰ ۰۸:۴۷:۳۰
منافق ملحد از خدا بیخبر مرگت باد (1255)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴-۰۳-۳۰ ۰۸:۵۹:۱۲
بر خودت و پدرت و ابا اجداد ملعون و جنایتکارت لعنت کذاب ابن کذاب (1256)
 
م ع
۱۳۹۴-۰۳-۳۰ ۱۰:۴۸:۲۰
کثافت خجالت نمیکشد پیغام می دهد البته این پیغامآن وهابی کثیف از روی حقه و طعنه می تواند باشد ما دیدیم در جریان حادثه ی دو مامور فرودگاه جده حکمی که آنها دادند از روی طعنه و دهن سرویسی تحقیر ما ایرانی ها آن حرکت بی شرمانه ای انجام دادند ولی فکر می کنم مسوولین حجو عمره ما هنوز آن را درک نکردند اگر عمره خداناکرده شروع شود آن وقت عواقب سخت ترش را می بینیم آن وقت دیگر تاسف کار را بجایی نمیبرد به هوش باشند حج و عمره ! (1257)
 
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴-۰۳-۳۰ ۱۰:۵۰:۰۲
مردک کذاب دروغگو اینهمه دم از مسلمانی زدی ولی یکبار علیه دشمنان مسلمانمان حرفی نزدی ای کذتب ابن کذاب بگو کجای دین ما گفته که مسلمان می تواند مسلمان دیگری را آواره ویا بکشد این جزه اصول کدام آئین است که شما براساس آن ملتهای مظلوم سوریه ، عراق ،یمن را مستقیما ویا با کمکتان به گروههای از حیوان پست تر ( تکفیری ها) این همه جنایت می کنید باشد این همه جنایت و خیانتتان به حرمت این ماه عزیز ذخیره عذاب آخرتتان (1258)
 
۱۳۹۴-۰۳-۳۰ ۱۲:۱۴:۳۴
لعنت الله عز وجل علي آل سعود (1259)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴-۰۳-۳۰ ۱۲:۴۴:۲۴
ال سعود واقعا قاطراست (1261)
 
ز-ا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴-۰۳-۳۰ ۱۲:۴۱:۴۸
چه پادشاهههههههههههههههیه (1260)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴-۰۳-۳۰ ۱۲:۵۵:۱۳
بعید می دونم این مردک حتی یک کلمه از این پیام را دیده، خوانده یا شنیده باشد، قلم بدستان مزدورش اینو نوشتن (1262)
 
محمدرضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴-۰۳-۳۰ ۱۳:۱۵:۲۴
این آدم باید برا جهنمی ها پیام صادر کنه نه برای انسانهای آزاده. ایشان یک وهابی نجس است و باید منتظر عذاب الهی به خاطر اقدامات ننگینش در آسیا باشد (1263)
 
علی
۱۳۹۴-۰۳-۳۰ ۱۳:۳۸:۰۶
آدم از این همه پررویی انگشت به دهان می ماند. (1264)
 
م
۱۳۹۴-۰۳-۳۰ ۱۳:۵۰:۵۲
اخه ان حمار کجا اسلام را دیده ورسم مسلمانی را دیده حالا درباره ماه مبارک رمضان بیانیه می دهد این است فریب شیطان صفتان (1265)
 
شاهین
۱۳۹۴-۰۳-۳۰ ۱۴:۱۴:۵۵
/اقااین بنده خدا الزایمر داره یکی یه جوری بهش اطلاع بده که کشورش تو ماه رمضان چقدر رحمت نصیب کودکان وزنان بدبخت یمنی کرده وبا حمایتهای والاحضرت در عراق وسوریه چه به سر ناموس مسلمین دارند میارند ..... میانه رو ....خخخخخخخخخخ (1266)
 
محمد
۱۳۹۴-۰۳-۳۱ ۰۹:۱۰:۴۳
وسیعلم الذین ظلموا ای منقلب ینقلبون...اینوکرصهیونیست (1274)
 
جواد
۱۳۹۴-۰۴-۰۱ ۱۰:۳۳:۵۳
واقعا خودتی بابا عاقت شدی (1293)