۲۰
 
مصاحبه کی روش بعد از بازی با آرژانتین
تاریخ انتشار : شنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۲۳:۱۷
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: این قابل قبول نیست که داور ۵ متر از صحنه دور باشد و پنالتی را نگیرد.
به گزارش ایران اسلامی، کارلوس کی‌روش در نشست خبری پس از شکست یک بر صفر مقابل آرژانتین گفت: برداشت من این است اتفاقی افتاد که انتظارش را داشتیم، دست آخر متاسفانه ما یک بازی احساسی را دیدیم.

وی ادامه داد: ‌لازم بود که دفاع کنیم و خوب تمرین کنیم. قول داده بودیم که بهتر می‌شویم. چند فرصت داشتیم که از دست رفت. فکر می‌کنم دو شخصیت تفاوت در بازی ایجاد کردند. البته آرژانتینی‌ها بردند چون بهترین تیم را داشتند و بهترین بازیکنان که یکی از آنها مسی بود که گل زد.

کی‌روش گفت: مسی بارها تلاش کرد تا موقعیت مناسب را پیدا کند. او نیمه اول آرام آرام خودش را پیدا کرد و دقیقه آخر هم گل زد. او بهترین بازیکن جهان بود و کارش را انجام داد.

وی افزود: شخصیت بعدی داوری بود که یک پنالتی را نگرفت. او‌ می‌توانست بهتر قضاوت کند. در نهایت اینکه به تیمم افتخار می کنم و از آنها راضی هستم. این قابل قبول نیست که داور ۵ متر از صحنه دور باشد و پنالتی را نگیرد.

سرمربی تیم ملی با بیان اینکه باید برای بوسنی هم راهی پیدا کنید، گفت:‌ تلاش کردیم توپ را در این میدان حفظ کنیم. تصمیم من این بود که ۵ دقیقه برویم زمین حریف چون می‌خواستیم ببریم. یک لحظه فرصت پیش آمد اما وقتی یک طرف مسی را داشته باشید این تفاوت را ایجاد می کند. با این حال اگر داور پنالتی را گرفته بود کار برای آرژانتین دیگر راحت نبود.

کی‌روش در مورد اینکه در بازی با بوسنی به دنبال چه نتیجه‌ای است و‌ آیا به دنبال صعود است، گفت‌: این مسابقه تمام شد. من نمی‌توانم پیش‌بینی کنم که بازی بعدی چه می‌شود. اگر می‌توانستم پیش‌بینی کنم زندگی دیگری داشتم اما الان نیاز به استراحت داریم. ۴ روز وقت داریم و یک روز باید برای استراحت باشد.

وی افزود: هدف اصلی‌ام این است که با همان باور قبلی روحیه‌مان را حفظ کنیم. مثالی می‌زنم، نیمه اول خیلی رنج کشیدیم اما نیمه دوم خیلی قوی تر بودیم. ما هرگز استراحت نمی‌کنیم و هرگز هم تظاهر نمی‌کنیم می خواهیم به تیم دیگری خسارت بزنیم. آرژانتین با این بازیکنان شایستگی داشت و باید به آن احترام گذاشت اما در این نود دقیقه معلوم شد که شهرت عامل پیروزی نیست. ما رقابت کردیم و دو تیم عالی بازی کردند. برخی نابغه هستند و برخی هم تلاشگر. مودبانه می‌گویم که می‌خواهیم در زندگی‌ام فوتبال بیشتری بازی کنم.

کی‌روش گفت:‌ مسی عالی بازی کرد و گلش زیبا بود اما متاسفانه داور تصمیم خوبی نگرفت چون دید صحنه را. من هم دیدم داور ۵ متر پشت خط بود و امکان نداشت نبیند. به همین دلیل کمی غمگین هستم امیدوارم به دلیل بیان واقعیت مرا مجازات نکنند. داور اشتباه کرد، اما آرژانتین برایم قابل احترام است، اما داور در سطح این بازی نبود.

وی در پاسخ به این سوال که با توجه به بازی دفاعی چطور توقع برد داشت، گفت:‌ من نمی‌توانم اجتناب کنم از بیان این مطلب. من از سوی ایرانی‌ها باید از همه حامیان تیم ملی تشکر کنم. احساس می‌کنم در زمین ما همه آرژانتینی بودند. باید از همه کسانی که از ایران حمایت کردند تشکر کنم. لحظاتی که حامیان ما واکنش مثبت نشان دادند و انگیزه مضاعفی به ما دادند.
کد مطلب: 5451
مرجع : فارس
 


 
 
United States
۱۳۹۳-۰۴-۰۱ ۱۲:۴۳:۳۷
آقای کی روش عملکرد ضعیف تیمتان را به گردن داوری نندازید لطفا !!!! (444)
 
نیلوفر
۱۳۹۳-۰۴-۰۱ ۱۲:۵۱:۳۵
مگه خودت بازی رو ندیدی چرا الکی برای خودت دلیل میاری واقعا برات متاسفم (447)
 
تیم ملی
۱۳۹۳-۰۴-۰۱ ۱۳:۰۰:۰۰
هزینه ای که برای کی روش کردن کم نبود اگه همین هزینه رو به مربیان داخلی می دادن شاید ... (448)
 
۱۳۹۳-۰۴-۰۱ ۱۷:۲۲:۲۷
وطن فروش.بازي به اين قشنگي. (454)
 
United States
۱۳۹۳-۰۴-۰۱ ۱۳:۰۱:۳۱
دیروز غنا هم المانو متوقف کرد ... کلا ما ایرانی ها اعتماد به نفسمون کمه که اونم فقط به خاطر تبلیغاته ایشالله صعود می کنیم (449)
 
علي
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳-۰۴-۰۱ ۱۸:۰۱:۰۶
هر كي كه اين نظرو دادي واقعااا چيزي از فوتبال سرت نميشه كارلوس كاري با ايران كرد كه فرگوسن با منچستر نكرد فك كنم همه از دست داور عصبيين الان من كه هم به بچه ها افتخار ميكنم هم با كي روش با تمام وجودمم ميخام اون ايران بمونه (457)
 
United States
۱۳۹۳-۰۴-۰۱ ۱۳:۰۶:۵۶
فهم چیزه خوبی هستش ... هزینه مسی اونا چند برابر کیروش هستش ... (450)
 
۱۳۹۳-۰۴-۰۱ ۱۷:۲۱:۱۲
ببند دهنتو.بازي به اين قشنگي.وطن فروش. (453)
 
احمد
۱۳۹۳-۰۴-۰۱ ۲۰:۱۹:۱۵
اگر ما نتیجه می گرفتیم باز یه چیزی درسته خوب بازی کردیم ولی... (458)
 
محمد
۱۳۹۳-۰۴-۰۱ ۲۳:۱۲:۵۰
واقعا متاسفم
آخه بدبخت اگه همین کی روش نبود مربیای داخلی می بردنمون جام جهانی؟
یه صحنه پنالتی صد درصد رو داور نگرفت بعدش برو اظهارات خارجی ها رو در باره بازی ایران بخون بعد بیا انتقاد کن! (460)
 
United States
۱۳۹۳-۰۴-۰۱ ۱۲:۴۳:۵۸
کارلوس باید بمونه کارلوس باید بمونه (445)
 
۱۳۹۳-۰۴-۰۱ ۱۷:۲۴:۴۷
به جون هرچي استقلاليه كه حاظرم سر به تنشون نباشه باهات موااااااااافقم.به ت ميگن فوتبالي (455)
 
محمد
United States
۱۳۹۳-۰۴-۰۱ ۱۲:۴۴:۴۲
بازی تیم ملی نتیجه اقدامات کفاشیان است نه کی روش :(((((((( (446)
 
اسما آقا پور
۱۳۹۳-۰۴-۰۱ ۱۳:۲۷:۳۴
حیف به پول بی زبون ما که بازیکنان لذت میبرن ماهم آرزوی یک غذای گوشتی داریم (451)
 
سهیل
۱۳۹۳-۰۴-۰۱ ۱۵:۱۳:۳۹
واقعا فوتبال نمیفهمید که این حرفارو میزنید کیروش و تیم ایران افتخار افرین شدن اگر شک دارین برین نظرات کارشناسای خارجی رو بخونین من که بهشون افتخار کردم کلا تو مملکت ما همیشه اینطوریه که اگر کسی کار خوبی کنه سرکوب میشه (452)
 
mohammad
۱۳۹۳-۰۴-۰۱ ۲۱:۴۲:۰۰
دمشون گرم خست نباشن ...ان شالله که صعود میکنیم به نمایندگی از همه ایرانی ها ما از عملکرد بازیشون رازی بودیم بچه ها مثل مرد بازی کردن مردونه هم گل خوردن دمشون گرررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررم (459)
 
حامد
۱۳۹۳-۰۴-۰۱ ۲۳:۵۰:۳۷
واقعا گل کاشتن. من که به ایرانی بودنم افتخار کردم. کیروش هم باید بمونه. ولی میدونم که نمیمونه (461)
 
نیل
۱۳۹۳-۰۴-۰۳ ۱۲:۱۰:۵۵
من و تمام ایرانیا میدونیم که این تیم ملی زمین تا آسمون با تیم 8 سال پیش فرق داشت تیم داشتیم این خیلی مهمه
درسته تو بازی با نیجریه ضعیف بودیم که ای کاش همین بازی رو با اونها هم میداشتیم آما جای شکرش باقیه که ایران نفس
آرژانتینو گرفت اگر مردم راضی نبودند حتی واسه ی این باخت جشن پیروزی نمیگرفتن که سایت یاهو بخواد همچین تعریف فوق العاده ای بکنه ما بازی رو به داوری باختیم نه به آرژانتین خواهشا اینقدر هم به مسی بد و بیراه نگید آبرومون تو دنیا رفته آخه با این رفتار (463)
 
وحید پویا
۱۳۹۳-۰۴-۰۴ ۱۸:۱۶:۴۸
اولا که عملکرد بچه های تیم ملی وخصوصا کی روش قابل تقدیر واحترامه... دوم اینکه اونایی که به مسی بد وبیرا میگن ایرانی نیستن غیرت ایرانی اونه که 92 دقیقه توی زمین با مسی و تیمش جنگید وارجانتین بزرگ رو به زانو دراورده بود... (464)
 
Ermia
۱۳۹۳-۰۴-۰۵ ۰۲:۰۲:۴۸
اینقد بی انصاف نباشید! بچه ها از جون مایه گذاشتند، بیشتر از این واقعا در توانشون نبود... عملکرد کی روش هم خیلی خوب بود... اگه کی روش بمونه اونوقت می بینید چی میشه... کی روش باید بمونه... (465)